رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۴۲۱ گروه جهادی به مناطق مختلف استان اعزام شدند و در عرصه‌های عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، آموزشی، اقتصاد مقاومتی و جهاد تبیین به فعالیت پرداختند.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۵۶
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۹

سرهنگ پاسدار محمد روحانی در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی در مشهد،  اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۴۲۱ گروه جهادی به مناطق مختلف استان اعزام شدند و در عرصه‌های عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، آموزشی، اقتصاد مقاومتی و جهاد تبیین به فعالیت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه گروهای جهادی در این مدت به تعداد ۲۲ هزار و ۲۸۶ نفر - روز فعالیت کردند، افزود: سپاه با عزم و همت و تلاش جهادگران و بسیجیان در حد توان خود مشکلات مناطق کم‌برخوردار را برطرف می‌کند و در این مسیر مردم و خیرین نیز نقش بسزایی دارند.

توزیع ۵ هزار بسته نوشت‌افزار در مناطق محروم استان

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با اشاره به اینکه دست‌کم پنج هزار گروه جهادی محله و جغرافیا محور در خراسان رضوی فعال هستند، بیان کرد: همچنین به مناسبت بازگشایی مدارس در مشارکت با کمیته امداد و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا پنج هزار بسته نوشت‌افزار تهیه و هم‌زمان با شروع سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس بین دانش‌آموزان توزیع شد که نیمی از آن، از طرف قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بود.

روحانی خاطرنشان کرد: در دهه پایانی ماه صفر نیز جهادگران بسیجی در قالب گروه‌های جهادی با برپایی بیش از ۲۰۰ موکب خدمات اسکان، پذیرایی، پزشکی و بهداشتی، فرهنگی و هنری را به زائران ارائه کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها